مسئول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح: در گام دوم انقلاب باید تمدن سازی کنیم
به گزارش عصرحباد؛ سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری مسوول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح سخنران مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: در نزد خداوند متعال هیچ کلمه ای بالاتر از شهید نیست.

وی افزود: خداوند به شهدا نعمت شفاعت داده و شهید موقع شهادتش تازه متولد و در دنیا جاوید می شود.

مسئول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح بیان نمود: صبر کردن بر فرائض، بر مشکلات برتری پیدا کردن، رابطه خود را با ائمه معصومین قطع نکردن و رعایت تقوای الهی چهار موردی است که شهدا رعایت می کردند.

صفاری یادآور شد: شهدا خودسازی کردند که ایثار، جهاد و شهادت جز لاینفک رزمندگان جبهه بود.

این سخنران تصریح کرد: دشمن با جنگ نرم و توسعه فحشا می خواهد به جامعه ضربه و دین مردم را آنها بگیرد و دشمن تا آنجایی که استطاعت داشته باشد برای گرفتن دین مردم کار می کند.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فشار حداکثری آمریکا بر مردم ایران، اظهار کرد: آمریکا با تحریم ها و فشار حداکثری می خواست ما را زمین بزند که مردم و مسئولان با مقاومت فعال و گام به گام جلوی دسیسه ها و توطئه های دشمن را گرفته اند.

این مسوول کشوری خاطرنشان کرد: با ائمه ارتباط داشتن همان فصل الخطاب کردن ولی فقیه است و در گام دوم انقلاب باید تمدن سازی کنیم و پرچم انقلاب را به دست مبارک امام زمان(عج) بدهیم.

در پایان مراسم از تعدادی خانواده شهدا به نمایندگی از خانواده های معظم شهدای شهرستان با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد. / چشم برخوار